Postanowienia ogólne:
a) Sklep internetowy botaniczni.pl prowadzony jest przez firmę El Sentido Kamil Olech z siedzibą w Stanisławowie Drugim, adres: ul. Radosna 4a, 05-119 Stanisławów Drugi, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP 5361812555, REGON 140939645
b) Regulamin określa zasady korzystania z serwisu internetowego sklepu botaniczni.pl oraz zasady zawierania i realizacji umów sprzedaży.
c) Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem internetu.
d) Korzystanie z serwisu internetowego sklepu oznacza akceptację regulaminu.
Zawieranie umów:
a) Oferta sklepu internetowego botaniczni.pl jest informacją handlową, w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego.
b) Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
c) Wszystkie ceny podawane na stronach internetowych sklepu botaniczni.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
d) Sklep internetowy botaniczni.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów oferowanych w sklepie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, a także do zmiany regulaminu.
Dostawa:
a) Sklep internetowy botaniczni.pl realizuje zamówienia na terenie całego kraju.
b) Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie sklepu.
c) Koszty przesyłki są w pełni pokrywane przez Klienta, chyba że są inne ustalenia pomiędzy sklepem, a Klientem.
d) Przesyłki realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej lub paczkomatu.
e) Sklep internetowy botaniczni.pl nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane działaniem firm kurierskich.
Płatności:
a) Sklep internetowy botaniczni.pl umożliwia dokonanie płatności za zamówione towary przelewem na rachunek bankowy, płatnością elektroniczną lub przy odbiorze zamówienia (za pobraniem).
b) W przypadku wyboru przelewu, płatność należy dokonać na rachunek bankowy sklepu Mbank 65 1140 2004 0000 3002 8425 5365 w ciągu 7 dni od momentu złożenia zamówienia.
c) W przypadku wyboru płatności elektronicznej, płatność musi zostać zrealizowana natychmiast po złożeniu zamówienia.
d) W przypadku braku wpłaty na rachunek sklepu w terminie 7 dni od złożenia zamówienia, sklep internetowy botaniczni.pl ma prawo anulować zamówienie.
Polityka Zwrotów dla Sklepu Internetowego BOTANICZNI
Wstęp
Niniejsza Polityka Zwrotów dotyczy zakupów dokonanych przez Klientów w Sklepie Internetowym BOTANICZNI (zwanej dalej „Sklepem”) i określa zasady oraz warunki zwrotów towarów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w Polsce.
Prawo do odstąpienia od umowy
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827), Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy i przesłać je na adres zapytaj@botaniczni.pl lub pocztą na adres siedziby Sklepu.
Zwrot towaru
W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest zwrócić towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Towar powinien być zwrócony w stanie nienaruszonym, nieotwarty, w oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami oraz dowodem zakupu.
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Klient, chyba że Sklep zgodzi się na pokrycie tych kosztów lub zostanie ustalony inny sposób zwrotu towaru.
Zwrot płatności
Sklep zobowiązuje się do zwrotu płatności za zwrócony towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności zostanie przeprowadzony za pomocą tego samego sposobu, w jaki Klient dokonał płatności, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu.
Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadku, gdy towar jest przedmiotem umowy:
a) o dostarczenie towaru wykonanego według specyfikacji Klienta lub służącego zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, np. towaru na zamówienie;
b) o dostarczenie towaru, który ze względu na swoje charakterystyki jest nierozłącznie połączony z innymi przedmiotami po dostarczeniu;
c) o dostarczenie towaru, który ulega szybkiemu zepsuciu lub ma krótki termin przydatności do użycia;
d) o dostarczenie towaru zapieczętowanego, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Reklamacje
Jeżeli Klient otrzyma towar z wadami lub niezgodny z zamówieniem, ma prawo zgłosić reklamację. Reklamację należy zgłosić w formie pisemnej, opisując wadę oraz żądanie (np. wymiana na nowy towar bez wady, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy) i przesłać na adres e-mail Sklepu.
Sklep rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany w formie pisemnej.
Zwrot niekompletnego towaru
W przypadku zwrotu towaru niekompletnego (bez części, akcesoriów lub dokumentacji), Sklep ma prawo obniżyć kwotę zwrotu o wartość brakujących elementów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Postanowienia końcowe
Wszelkie informacje dotyczące polityki zwrotów Sklepu dostępne są na stronie internetowej Sklepu BOTANICZNI oraz na życzenie Klienta w formie pisemnej lub drogą e-mailową.
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Zwrotów, o ile nie narusza to obowiązujących przepisów prawa oraz nie wpływa na istniejące prawa Klientów.
Jeśli masz do nas jakieś pytania, napisz lub zadzwoń.
Zwroty należy kierować na adres:
El Sentido
ul. Radosna 4a
05-119 Stanisławów Drugi
Przejdź do strony głównej